VÝMENA TOVARU A REKLAMÁCIE

Ďakujeme, že ste sa rozhodli pre náš obchod a naše vyšívané oblečenie. Veríme, že budete s Vašim nákupom maximálne spokojní.

Ak však máte so zakúpeným tovarom akýkoľvek problém, radi Vám pomôžeme situáciu riešiť. Pozrite si návod, ako postupovať, pokiaľ s tovarom nie ste spokojní, chcete ho reklamovať, vrátiť, alebo vymeniť za iný tovar.

VÝMENA TOVARU

Prišiel Vám práve balík, no zistili ste, že ste si objednali nesprávnu veľkosť? Nebojte nič, do 14 dní od prevzatia tovaru môžete požiadať o jeho výmenu. 

Ako na výmenu tovaru?

  • Požiadať o výmenu tovaru máte zmluvné právo do 14 dní od jeho prevzatia

  • Ak ste sa rozhodli tovar vymeniť, kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky

  • Stiahnite si formulár pre výmenu tovaru, ktorý nájdete nižšie

  • Uveďte stručný dôvod výmeny tovaru (napr. zle zvolená veľkosť oblečenia)

Ak dodržíte tento postup, tovar Vám s radosťou vymeníme. Nakoľko však šijeme naše produkty až po objednávke, nemusíme mať vždy materiál na náhradný tovar skladom. Ak z tohto dôvodu nebude výmena tovaru možná, určite navrhneme iné riešenie, ktoré bude k Vašej spokojnosti.

Akým spôsobom môžete tovar poslať na výmenu?

  • Slovenskou poštou na adresu: Katarína Žáková- Ejha, SNP 38, 96901 Banská Štiavnica
  • Zásielkovňou na základe ID: na ktoromkoľvek podacom mieste Packety stačí nahlásiť ID kód 91948522. Na základe kódu obsluha vygeneruje štítok, ktorý na balík nalepí a odovzdá ho následne kuriérovi.
  • Zásielkovňou cez aplikáciu: V aplikácii Packety vyplníte potrebné údaje, zapíšete si heslo, ktoré vám systém vygeneroval a spolu s balíkom zanesiete na podacie miesto. Tam Vám následne na balík nalepia štítok a odošlú ho k nám. Naše údaje potrebné k odoslaniu - Meno príjemcu: Katarína Žáková - Ejha, telefónne číslo: 0903 131 493, email: ejha@ejhavysivkovo.sk, výdajné miesto: Banská Štiavnica, L.Svobodu 42 (101 drogerie)

*Tovar neposielajte na dobierku (v tomto prípade tovar nepreberáme).

REKLAMÁCIA

Napriek tomu, že si za kvalitou nášho oblečenia a ďaľších produktov plne stojíme a pred odoslaním k Vám ho vždy kontrolujeme, uvedomujeme si, že sa na ňom môže vyskytnúť závada. Tovar preto máte právo po dobu záručnej doby v prípade objektívnych dôvodov kedykoľvek reklamovať.

Podmienky reklamácie a záručná doba

Na všetok tovar zakúpený v našom e-shope sa viaže zákonná záručná doba 24 mesiacov, ktorá začína plynúť dňom zakúpenia tovaru.

  • Záruka na zakúpený tovar sa vzťahuje najmä na závady, ktoré boli spôsobené pri výrobe.

  • Záruka sa zvyčajne nevzťahuje na mechanické poškodenie tovaru, únavu materiálu a poškodenie tovaru prírodným živlom.

  • Záruka sa nevzťahuje na tovar, ktorý bol poškodený pri jeho preprave od nás k Vám. Pri preberaní zásielky Vám preto odporúčame tovar dôkladne skontrolovať. V prípade, že zistíte, že balenie zásielky bolo poškodené, alebo obsah zásielky nie je kompletný, zásielku nepreberajte a s prepravcom spíšte Protokol o škode. Následne nám situáciu oznámte e-mailom alebo telefonicky a my Vám ju pomôžeme vyriešiť k Vašej spokojnosti.

Celé znenie reklamačných podmienok nájdete vo Všeobecných obchodných podmienkach na podstránke Obchodné podmienky.

Ako postupovať pri reklamácii tovaru?

V prípade reklamácie tovaru z dôvodu, na ktorý sa záruka vzťahuje, postupujte nasledovne

  • Zakúpený tovar môžete reklamovať do 2 rokov od zaplatenia za objednávku

  • Vyplňte reklamačný protokol, ktorý nájdete nižšie

  • Vyplnený protokol zašlite na našu e-mailovú adresu ako prílohu, alebo ho priložte do balíka s reklamovaným tovarom

Akým spôsobom môžete tovar poslať na reklamáciu?

  • Slovenskou poštou na adresu: Katarína Žáková- Ejha, SNP 38, 96901 Banská Štiavnica
  • Zásielkovňou na základe ID: na ktoromkoľvek podacom mieste Packety stačí nahlásiť ID kód 91948522. Na základe kódu obsluha vygeneruje štítok, ktorý na balík nalepí a odovzdá ho následne kuriérovi.
  • Zásielkovňou cez aplikáciu: V aplikácii Packety vyplníte potrebné údaje, zapíšete si heslo, ktoré vám systém vygeneroval a spolu s balíkom zanesiete na podacie miesto. Tam Vám následne na balík nalepia štítok a odošlú ho k nám. Naše údaje potrebné k odoslaniu - Meno príjemcu: Katarína Žáková - Ejha, telefónne číslo: 0903 131 493, email: ejha@ejhavysivkovo.sk, výdajné miesto: Banská Štiavnica, L.Svobodu 42 (101 drogerie)

*Tovar neposielajte na dobierku (v tomto prípade tovar nepreberáme).

ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

Kupujúci, ktorý uzavrel kúpnu zmluvu mimo svoju podnikateľskú činnosť ako spotrebiteľ, má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť, spravidla je to 14 dní okamihom prevzatia tovaru. Ak nestihnete tovar vrátit do 14 dní, tak je nám ľúto, ale máme právo vašu požiadavku zamietnuť. Viac informácií o odstúpení od zmluvy nájdete v Obchodných podmienkach. V odkaze nižšie sa nachádza formulár na prípadné Odstúpenie od zmluvy, ktorý nám zašlite spolu s tovarom. Budeme radi, keď pripíšete aj dôvod, aby sme vedeli v budúcnosti predchádzať takýmto situáciám. 

Akým spôsobom môžete tovar vrátiť?

  • vrátenie tovaru Slovenskou poštou na adresu: Katarína Žáková- Ejha, SNP 38, 96901 Banská Štiavnica
  • vrátenie tovaru Zásielkovňou na základe ID: na ktoromkoľvek podacom mieste Packety stačí nahlásiť ID kód 91948522. Na základe kódu obsluha vygeneruje štítok, ktorý na balík nalepí a odovzdá ho následne kuriérovi. 
  • vrátenie tovaru Zásielkovňou cez aplikáciu: V aplikácii Packety vyplníte potrebné údaje, zapíšete si heslo, ktoré vám systém vygeneroval a spolu s balíkom zanesiete na podacie miesto. Tam Vám následne na balík nalepia štítok a odošlú ho k nám. Naše údaje potrebné k odoslaniu - Meno príjemcu: Katarína Žáková - Ejha, telefónne číslo: 0903 131 493, email: ejha@ejhavysivkovo.sk, výdajné miesto: Banská Štiavnica, L.Svobodu 42 (101 drogerie)

*Tovar neposielajte na dobierku (v tomto prípade tovar nepreberáme). Peniaze za vrátený tovar vám budú pripísané na váš účet uvedený v protokole o odstúpení od zmluvy.